Καλώς ήρθατε στα Καταστήματα Χανιόγλου

Καταστήματα Χανιόγλου

Πλοήγηση
media

Αχ αυτή η γυμναστική! Όλοι κάνουμε κάποιο είδος γυμναστικής, αλλά και όλοι είναι στιγμές που τεμπελιάζουμε και δεν σηκωνόμαστε από τον καναπέ. Είναι μια πικρή πραγματικότητα ότι άμα μας πιάσει η βαρεμάρα και χάσουμε  μια μέρα, τότε ξεκινάει ο κατήφορος. Οπότε τι χρειαζόμαστε, για να αποφύγουμε την κατρακύλα; Κίνητρο! Κίνητρο να σηκωθούμε από τον καναπέ και να ξεκινήσουμε να ασκούμαστε.

Εμπρός, λοιπόν, φίλοι  μου να αθληθούμε έστω και αρχικά με το ζόρι. Σηκωθείτε  από τον καναπέ και ακολουθήστε  τα παρακάτω βήματα.

1. Βάλτε τις φόρμες σας
Είναι όλα θέμα ψυχολογίας. Σηκωθείτε και βάλτε τις φόρμες σας. Όλοι έχουμε συγκεκριμένα ρούχα που φοράμε όταν είναι να κάνουμε γυμναστική. Ντυθείτε και μετά προσπαθήστε να συνεχίσετε να κάθεστε στον καναπέ χωρίς να κάνετε κάτι. Είναι αδύνατο! Θα μπείτε στην ψυχολογία ότι φοράε τα ρούχα της γυμναστικής και ότι πρέπει να κάνετε γυμναστική. Θα βρείτε πολύ μεγάλη ποικιλία από φόρμες, βερμούδες και μπλουζάκια στο https://www.chanioglou.gr/ginaikeia/ginaikeia-rouxa.

2. Σημείωσε πως νιώθετε μετά την γυμναστική
Γράψτε σε ένα χαρτί ή στο κινητό ή στον υπολογιστή. Σημειώστε το πως νιώθετε κάθε φορά μετά τη γυμναστική. Θα παρατηρήσετε ότι η διάθεση σας θα είναι καλύτερη, θα έχετε όρεξη να κάνετε πολλά πράγματα και θα είστε μέσα στην ενέργεια. Επιπλέον, θα νιώθετε αρμονία με το σώμα σας.

3. Ποικιλία, ποικιλία, ποικιλία
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι οι ασκήσεις είναι οι ίδιες και οι ίδιες. Κάνουμε το ίδιο πρόγραμμα, με την ίδια σειρά και καταντά βαρετό. Αλλάξτε το πρόγραμμα σας. Κάντε τη μια μέρα ένα πρόγραμμα για χέρια ας πούμε, την άλλη κάντε yoga και την παρ άλλη πηγαίνετε για τρέξιμο. Επιλέξτε τι θέλετε να κάνετε, ανάλογα με την όρεξη σας.

4. Βρες το κίνητρο γύρω σου
Ναι, οκ μερικές φορές είναι η αλήθεια πως το κίνητρο είναι πολύ δύσκολο να το βρείτε. Για αυτές τις δύσκολες μέρες, φροντίστε  να έχετε έναν φίλο, την αδερφή σας, τον σύντροφο σας, κάποιον που να κάνετε γυμναστική παρέα. Θα παρατηρήσετε πως δίνοντας ο ένας κίνητρο στον άλλο, θα κάνει την ώρα να περάσει πολύ γρήγορα και τις ασκήσεις να γίνονται διασκεδαστικές και όχι αγγαρεία.

5. Πες ναι στην άσκηση με άλλα άτομα
Είναι μια πρόταση που μπορεί να μην ταιριάζει σε όλους, αλλά εμένα με βοήθησε τις στιγμές που απλά ήθελα να βουλιάξω στον καναπέ. Κανονήστε  κάποιες από τις μέρες σας να κάνετε γυμναστική με παρέα. Λειτουργεί η λογική του “το κάνουν όλοι, ας το κάνω και εγώ, δεν είναι σωστό να κάθομαι”. Και να σας πω κάτι; Πιάνει!

  • Jul 23, 2018
  • Category: Fashion
  • Comments: 0

Comments: 0

No comments

Leave a Reply

Your email address cannot be published. Required fields are marked*