Καλώς ήρθατε στα Καταστήματα Χανιόγλου

Καταστήματα Χανιόγλου

Πλοήγηση
media

Το καλοκαίρι είναι εδώ παρόλα τα τερτίπια του καιρού. Η fitness Instructor Γεωργία Καμπιώτη δίνει Fitness Tips για κάθε γυναίκα που θέλει να νιώθει όμορφη, γυμνασμένη και υγιής ανεξαρτήτου ηλικίας. Το πιο σημαντικό είναι ότι πρέπει να μάθουμε να γυμναζόμαστε σωστά σύμφωνα με τις ανάγκες μας, τη καθημερινότητα μας και τις προτιμήσεις μας, αλλά προπάντων με ασφάλεια ώστε να διακρίνονται άμεσα αποτελέσματα τόσο εξωτερικά όσο κι εσωτερικά.

1.Μάθετε να αγαπάτε τον εαυτό σας.

2.Απευθύνθείτε σε γυμναστή με επιστημονική κατάρτιση ώστε να προσαρμόσει ένα προπονητικό πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Οι γνώσεις του σε συνδυασμό με την παρότρυνση είναι οι κατάλληλες προϋποθέσεις ώστε να βρείτε το κατάλληλο άτομο.

3.Θέστε στόχους ώστε να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση. Δυνατό μυϊκό σύστημα, ρύθμιση αναπνοών βελτίωση αντοχής κι φυσικά βελτίωση σιλουέτας είναι μόνο μερικοί στόχοι που γίνονται εύκολα ρεαλιστικοί.

4.Επιλέξτε τα κατάλληλα αθλητικά παπούτσια προκειμένου να προστατευτούν οι αρθρώσεις σας από κραδασμούς. Μαζί με τα αθλητικά σας πρέπει να βρείτε και τα κατάλληλα ρούχα προκειμένου να είστε άνετη κατά τη διάρκεια της προπόνηση σας.

5.Δώστε κίνητρα στον εαυτό σας. Να προετοιμαστείτε για μια σημαντική εκδήλωση της ζωή σας, να αποκτήσετε εγκαίρως υποδομή για μια μελλοντική εγκυμοσύνη, να προστατέψετε τον εαυτό σας από τη πρόωρη γήρανση, να μειώσετε το καθημερινό σας στρες, να κοινωνικοποιηθείτε και να συμμετέχετε σε φυσικές δραστηριότητες που σας κάνουν να αισθάνεστε ευτυχισμένη.

6.Συνδυάστε διαφορετικά είδη προπόνησης.

7.Αποκτήστε σωστή τεχνική προκειμένου να προστατευτούν οι αρθρώσεις σας και να γυμνάζονται ορθά όλες οι μυϊκές ομάδες.

8. Να εντάξετε μερικές ασκήσεις και με το βάρος του σώματός σας., διότι αναπτύσσετε και άλλες ικανότητες όπως συντονισμό, ισορροπία, αντίληψη.

9. Δυνάμωστε τον κορμό σας γιατί η Σπονδυλική Στήλη αποτελεί τη βάση του σώματός σου. Συνεπώς οι κοιλιακοί και οι ραχιαίοι με τη σωστή αναλογία λειτουργούν σαν ασπίδα προστασίας. Αποφεύγοντας έτσι πόνους στη μέση και τα ισχία.

10. Η καρδιά είναι ο πιο σημαντικός μυς. Είναι αυτός που δίνει ζωή στα χρόνια σας και χρόνια στη ζωή σας. Μη ξεχνάτε λοιπόν να τον καλοσυντηρείτε.

*Θέλετε 6 packs; Χωρίστε τους κοιλιακούς σας σε άνω κάτω και πλάγιους. Προσθέστε 5΄ελλειπτικό και 10΄jogging. Τρώτε στεγνά φαγητά πλούσια σε θρεπτική αξία φτωχά σε λιπαρά.


*Χαμογελάτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Jul 16, 2018
  • Category: Fashion
  • Comments: 0

Comments: 0

No comments

Leave a Reply

Your email address cannot be published. Required fields are marked*